po putu i azimutu

08.10.2006., nedjelja


Gljivarski vikend
Poželio sam se malo gljiva pa sam se uputio na Lukovo i Ravno iznad Bribira gdje je kod lovačkog doma Vepar planinarsko društvo 'Strilež' iz Crikvenice organiziralo branje gljiva uz pomoć nekoliko dobrih gljivara i uspone na Viševicu (1428 m), Strilež i Zagradski vrh. Cestom od Selca prema Bribiru i dalje prema Lukovu na mjestima bili su dosta jaki udari bure, koji su kasnije oslabili. Ja sam sa uputio sa jednom grupom na Zagradski vrh (1187m), jer sam pred dugo vremena markirao put od planinarske kuće Vagabund do vrha. Usput sam našao gljive rusule (krasnice), mliječnicu i puhare. I jedan truli vrganj.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Na jednom mjestu smo izložili neke gljive koje smo nabrali i raspitivali se o nazivima. Bilo je maglenki, preslica, sunčanica, rujnica, vrganja, prstaca, lisičica od jestivih i muhara i ludara od otrovnih i još nekih vrsta.

Image Hosted by ImageShack.us



Bilo je i raznih likera i tinktura sa ljekovitim biljem za degustirati i za kupiti, a poslije smo navalili na gulaš od gljiva sa palentom. Za dobro raspoloženje su se potrudili svirači.





Vratio sam se preko Ličkog polja i Fužina a u Lepenicama sam se zadržao u izviđačkom domu gdje je također bila dobra klopa, a i jedna košarica je bila puna vrganja.

Image Hosted by ImageShack.us
- 22:24 - Komentari (74) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.