po putu i azimutu

04.05.2015., ponedjeljak


Prvomajska šetnjica
Kad sam nakon dugo vremena imao slobodan vikend uz praznik rada, posjetio sam Novi gdje sam malo uređivao vrt i drugi dan se vraćao, malo okolnim putem, između vinodolskih Alpi i dijela Gorskog Kotara.

Prvo sam krenuo do Ledenica gdje ima lijepi vidikovac odakle se vidi i Novi.


Kao i stjenoviti Kuntrep, dio otoka Krka koji je proglašen ornitološkim rezervatom.


Ostaci starog grada Ledenice su na susjednom brdu.


Oko vidikovca bilo je puno kadulje koja počinje cvasti.


I razne mlječike, ova mi se svidjela bojom.


Na vidikovcu Gradina plan svih vidikovaca, zovu ih Oči Vinodola.


U nastavku puta prema Ravnom i Liču nailazim na puno razbacanog smeća ispod deponija "Duplje", koje obično završava na granama.


Nešto dalje stado ovaca, pažnju mi je privukalo ovo crno bijelorepo janje.


Uz cestu prema Ravnom i Lukovu nije rijetkost vidjeti konje, ovo ždrijebe se pokušava sakriti iza kobile.



Dolazim do vidikovca Slipica odakle je lijep pogled na stari Bribir.


Uz cestu primjećujem samoniklu orhideju.


Planinarska kuća Kurin mi je skoro usput, zašto je ne posjetiti. Nailazim na mini radnu akciju.


U kući me dočekao topao kamin


i sve puniji stol, a vani je počela padati kiša...


Drugi dan nastavljam za Ravno, ovdje je raskrižje puteva.


Uz put se nalazi planinarska kuća "Vagabund", gdje sam pred puno godina bio na tečaju za planinarske markaciste i označavao put do obližnjeg Zagradskog Vrha. (Ovdje možete dobiti jela i od ubranog bilja).


Na okolnim livadama i uz cestu bilo je puno ovih jaglaca.


Za povećati dvoklikom: majčina dušica i mlječika nad Ledenicama, Bribir sa vidikovca Slipica i planin. kuća Kurin.


U prolasku kroz dio Gorskog Kotara posjećujem svetište Marije Snježne na Ličkom polju.


U blizini kojeg pronalazim nekoliko plavih encijana.


U nastavku prema Grobnišćini i Rijeci prije Gornjeg Jelenja skrećem prema izviđačkom domu pod Tuhobićem, mislim na prostoru koji pripada gradu Bakru, a koji sam nekada često posjećivao.


DODATAK:

Kolaž sličica iz travnja, klikom se poveća.


- 01:20 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.